Rubinrot

25.04.2013 20:17

Vzhledem k tomu, že moc neumím německy a film v češtině není - doufám, že zatím - rozumněla jsem opravdu jen velmi málo, o co se vlastně jedná. (Pochytila jsem diamant, rubín, Gwendolyn, Gideon, Charlotte, kanýry, co a pár dalších slov) Ale vzhledme k tomu, že jsem četla všechny tři knížky, vím, že všechno bylo dost zpřeházené a několik věcí bylo - samozřejmě - jinak. Nejvíc mi ale chyběl závěr, totiž nějaké vysvětlení všeho a střet s hrabětemk, ale možná to prostě bylo jen tím, že jsem filmu opravdu moc nerozuměla :) 

Ty knížky ale doslova miluju a film nebyl taky k zahození. Jen by mne zajímalo, jestli bude nějaký další díl nebo to bylo vážně všechno.

 

Gideon and Gwendolyn

 

Charlotte

 

Gideon (velmi krásný Gideon :D)

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek